سال اول جمعه 30 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

شنبه 20 آبان 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

با حضور مدير کل راه و شهرسازي فارس؛

عمليات اجرايي بخشي از محور خرامه – ارسنجان – سعادتشهر آغاز شد

با حضور مدير کل راه و شهرسازي فارس؛
عمليات اجرايي بخشي از محور خرامه – ارسنجان – سعادتشهر آغاز شد
عمليات اجرايي 18 کيلومتر از راه اصلي خرامه – ارسنجان – سعادتشهر و همچنين کمربندي شهر ارسنجان با اعتباري افزون بر 772 ميليارد تومان آغاز شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازي فارس، مدير کل راه و شهرسازي فارس، در اين مراسم گفت: يکي از مهمترين محورهاي مواصلاتي استان را مي توان همين محوري دانست که از سمت جنوب کشور و شهرستان هاي لار و جهرم به خرامه، ارسنجان و سعادتشهر مي رسد و براي شهر شيراز نيز مي تواند به عنوان يک محور کمربندي عمل کند.
محمود رضا طالبان افزود: با توجه به اهميت آن، اين پروژه در سفر اخير رييس جمهور به استان به عنوان يکي از پروژه‌هاي اولويت دار مطرح و اعتبارات مناسبي نيز براي آن در نظر گرفته شد.
وي ادامه داد: طول اين محور حدود 160 کيلومتر است که تاکنون 80 کيلومتر آن به بهره‌برداري رسيده و حدود 15 کيلومتر ديگر آن نيز که در منطقه خرامه قرار دارد در حال اجرا است.
مدير کل راه و شهرسازي فارس اظهار کرد: اين پروژه شامل کمربندي ارسنجان، کمربندي سعادتشهر و دوربرگردان روستاي خوبريز و پل علي آباد که سال ها متوقف مانده بود مي شود و اميدواريم همگي آنها به سرعت اجرا شوند.
طالبان، ميانگين سالانه ساخت بزرگراه و راه اصلي در فارس تا قبل از شروع به کار دولت سيزدهم را 104 کيلومتر برشمرد و افزود: اين در حالي است که در دولت سيزدهم اين ميانگين به عدد 208 کيلومتر رسيده است.
وي ادامه داد: در سفر دوم رئيس جمهور و هيات دولت به فارس، علاوه بر پروژه آزادراه شيراز – اصفهان، با حضور وزير محترم راه و شهرسازي شاهد افتتاح 101 کيلومتر بزرگراه نيز در اين استان بوديم.
مدير کل راه و شهرسازي فارس گفت: پروژه هاي راهسازي در استان در شرايطي در حال اجرا است که در استان با موانعي همچون محدوديت منابع، بدهي 339 ميليارد توماني به پيمانکاران و کمبود قير نيز مواجه بوديم اما اجازه نداديم که هيچ پروژه‌اي متوقف شود.
طالبان افزود: راه محور توسعه است و هر کجا که راهي اجرا شود توسعه نيز ايجاد خواهد شد و ما در استان فارس مي کوشيم که با تلاش و کوشش مضاعف عقب ماندگي هاي گذشته در حوزه راهسازي را جبران کنيم و در اين مسير به سرعت پيش رويم.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها