سال اول سه شنبه 01 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

شنبه 13 آبان 1402 ، 1 : 11

کد خبر :

معاون سیاسی وزیر کشور؛

راهبرد اصلی دشمن در انتخابات ایجاد ناامیدی و کاهش حضور مردم پای صندوق های رای است/ امیدآفرینی با تبیین واقعیت های میدانی پیشرفت کشور محقق می شود

معاون سیاسی وزیر کشور گفت : راهبرد دشمن ایجاد فضای روانی یاس و ناامیدی از وضعیت کشور و وارونه نمایی واقعیت ها است و جریان رسانه ای دشمن با سانسور تحرک و نشاط اجتماعی به دنبال حضور حداقلی مردم در پای صندوق های رای است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، معاون سیاسی وزیر کشور در جمع فرمانداران و بخشداران استان فارس با بیان اینکه در فاصله چند ماه مانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان باید اطلاع رسانی و آگاهی بخشی منسجمی نسبت به ضرورت نقش آفرینی مردم در انتخابات صورت بگیرد، گفت: رسانه ها و دستگاه های اطلاع رسانی فضای گفتگو و انتشار اخبار پیرامون فرآیند برگزاری انتخابات و تبیین اهمیت مشارکت مردم را فراهم نمایند. 

سید محمد تقی شاهچراغی خاطرنشان کرد: پس از وقوع حوادث اخیر در منطقه و جنایات اسراییل علیه مردم بی‌دفاع غزه، همبستگی ملت برای مقابله با نظام سلطه و وحدت و اقتدار کشور تقویت شده است. 

وی افزود: راهبرد دشمن ایجاد فضای روانی یاس و ناامیدی از وضعیت کشور و وارونه نمایی واقعیت ها است و جریان رسانه ای دشمن با سانسور تحرک و نشاط اجتماعی به دنبال حضور حداقلی مردم در پای صندوق های رای است. 

رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه با جهاد تبیین و کار رسانه ای و ایجاد امید در میان مردم و امیدوار کردن مردم نسبت به آینده می‌توان سطح اعتماد عمومی و در نتیجه مشارکت آنها در انتخابات را بالا برد افزود: این مهم نباید به شعار محدود شود و خدمت به مردم وظیفه همیشگی مدیران است و انتظار داریم حل مشکلات مردم با جدیت بیشتری در اولویت کار مسوولان قرار بگیرد. 

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به حوادث سال گذشته گفت: دشمن وقتی سال قبل نتوانست با آشوب های خیابانی به اهدافش برسد به جنگ روانی روی آورد و مهمترین سلاح دشمن در این آوردگاه مایوس کردن مردم نسبت به آینده کشور بود. 

وی افزود: امیدآفرینی باید با توجه به واقعیات میدانی و جهت گیری کلی نظام و انقلاب اسلامی باشد که در واقع همان گفتمان خدمت و مردم داری است. 

شاهچراغی با اشاره به اینکه سفر هیات دولت و رییس جمهور به استان فارس و دیدار با مردم نشان داد که مردم به دولت اعتماد دارند افزود: به اعتماد و امید مردم باید پاسخ صحیحی بدهیم.  بسیاری از مشکلات از گذشته باقی مانده است و با اراده و عزم جدی مدیران و با همدلی و هم‌افزایی میان دستگاه‌ها می‌توان این مشکلات را رفع کرد. 

رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه باید محرومیت‌زدایی در عمل و با مدیریت جهادی محقق شود افزود: محور رشد و توسعه، نیروی انسانی است و در همه بخش‌ها باید بکوشیم بهترین نیروها و مدیران را برای خدمت به مردم انتخاب کنیم که این امر موجب پیشرفت و آبادانی کشور و همچنین افزایش سرمایه اجتماعی کشور و رضایت مردم می شود. 

در پایان این نشست معاون وزیر کشور به بحث در خصوص شیوه هزینه کرد و برگزاری انتخابات اسفند 1402، شیوه برگزاری انتخابات اعم از الکترونیکی یا شیوه سنتی و رای گیری کاغذی پرداخت و حاضرین نیز سوالاتی را مطرح کردند.


سرخط اخبار سیاسی

پربازدیدترین ها