سال اول جمعه 30 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

سه شنبه 25 مهر 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز :

اجرای بیش از ۱۰۰ طرح عمرانی در منطقه ۴ شهرداری شیراز / قدردانی از تلاش شهرداری این منطقه در اجرای پروژه‌های متعدد شهری ۱

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با توجه به فراوانی جمعیت در منطقه ۴ و پروژه‌های متعدد عمرانی در آن اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰ پروژه عمرانی اعم از ریز پروژه و بزرگ مقیاس در آن تعریف شده که بیشتر این پروژه‌ها در حال اجراست.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز مطرح کرد؛

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، طرح‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ اینکلان‌شهر مورد بازدید کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیرازقرار گرفت.

 

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز در این بازدیدبا توجه به فراوانی جمعیت در این منطقه و پروژه‌های متعدد عمرانی در آن اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰ پروژه عمرانی اعم از ریز پروژه و بزرگ مقیاس در آن تعریفشده که بیشتر این پروژه‌ها در حال اجراست.

 

رضا محمدیان افزود: با تلاش خوبی که توسط شهردار در منطقه ۴ و واحد عمرانی وسایر معاونت‌ها در حال انجام است، برخی این پروژه‌ها تا پایان سال و بعضی تا پایانسال آینده به اتمام می‌رسند.

 

او گفت: با توجه به تعریف پروژه‌های جدید پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۱۴۰۴، اجرایآن‌ها به اتمام برسد. این مقام عمرانی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: در اینپروژه‌ها به طور شاخص چندین باغ از جمله باغ سه گوش، ایرانی، باغ نارنج و.. در حالاحیا و بازسازی است که به عنوان یک فضای شهری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.

 

محمدیان گفت: پیاده‌روسازی در کنار باغ جنت و باغ ایثار و احداث سالن زورخانهمرکزی در باغ جنت از طرح‌های در دست اقدام است که پیش‌بینی ساخت زورخانه درمدت دو سال است.

 

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز از لوله‌گذاریدر نقاط منطقه و مسائلی نظیر زیرسازی، بهسازی و تراش آسفالت و محرومیت‌زداییدر منطقه ۴ که به‌صورت شاخص در محله درکی در حال انجام است، قدردانی کرد.

 

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه ۴ شیراز نیز در این بازدید اظهارکرد: تشکیل کمیسیون تخصصی با حضور میدانی در مناطق و بررسی مسائل آن ازتدابیر بسیار خوبی بود که در شورای اسلامی شهر عملیاتی شد.

 

مصطفی کیانی‌رحیمی افزود: ظرفیت‌هایی در مناطق وجود دارد که در پی این بازدیدهاو کارگروه‌های تخصصی می‌توان انتظار گشایش و پیشرفت خوبی در حوزه عمرانیداشت.

 

او بیان کرد: پروژه‌های فاخر گردشگری که در منطقه ۴ در دست اقدام است، باعثایجاد تحول در حوزه گردشگری طبیعی در منطقه و حوزه خدمت‌رسانی در سایرمناطق که ورود ویژه‌ای دارند، می‌شود.

 

نایب رئیس کمیسیون حمل‌‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: با افتتاح این طرح‌ها مردمی که نیز در حاشیه شهرک‌های این منطقه زندگی می‌کنند، بهیک خدمات کیفی بسیار ارزشمند و نوینی دست می‌یابند.

 

شهردار منطقه ۴ شیراز نیز با قدردانی از حضور رئیس واعضای کمیسیون حمل‌ونقل،ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر، به تشریح و ارائه مباحث و موارد پروژه عمرانیدر سطح منطقه که در حال اجرا است، پرداخت.

 

حسام‌الدین اسدزاده اظهارکرد: در حال حاضر بالغ بر ۴۳۰ میلیارد تومان بودجه مصوبعمرانی در سال ۱۴۰۲ با ۱۱۶ پروژه ریز و درشت برای منطقه ۴ تعریف شده است و تلاشخود را برای بهره‌برداری و خدمات‌رسانی قرار داده‌ایم.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها