سال اول جمعه 27 مهر 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

جمعه 21 مهر 1402 ، 7 : 20

کد خبر :

در سفر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده انجام شد:

بازدید از شرکت اسپاد سپهر پارسه و خانه درجه یک صنایع دستی با مدیریت بانوان

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده که همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهوری به فارس به این استان سفر کرده بود؛  از فعالیت ها و شرکت هایی که توسط بانوان مدیریت می‌شود، بازدید کرد.


شرکت اسپاد سپهر پارسه با مدیریت خانم غفاری یکی از این موارد بود که با طراحی و تولید و مونتاژ پهپاد های غیرنظامی سنگین در حوزه کشاورزی به صورت مستقیم 20 نفر اشتغال زایی و غیرمستقیم 3000 نفر اشتغالزایی در سطح کشور ایجاد کرده است.

مدیر این موسسه از معاون رییس جمهور خواست، به این مجموعه  مکانی جهت خرید تجهیزات و ماشین آلات اختصاص داده  که خانم خزعلی قول پیگیری و مساعدت داد.

خانه درجه یک صنایع دستی از دیگر مواردی بود که دکتر خزعلی از آن بازدید کرد. این مجموعه توسط خانم فتحی مدیریت می‌شود که این بانوی فعال تنها بانوی دارای مجوز میز توسعه صادرات صنایع دستی است  که ۳۰ نفر پرسنل و مدرس به صورت مستقیم در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند و  کسانی که توسط آموزشگاه گالری و کارگاه در حوزه زیورآلات نقره، طلا جواهرات و گوهرسنگ‌ها و مینا کاری و قلم زنی و منبت به صورت خود اشتغال بوده اند و از استان های مختلف بیش از ۱۰۰۰ نفر به فعالیت مشغول هستند.


سرخط اخبار فرهنگ و هنر

پربازدیدترین ها