سال اول چهارشنبه 02 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

جمعه 21 مهر 1402 ، 4 : 20

کد خبر :

مراسم جشن ازدواج 1000 زوج در استان فارس ;

واگذاری زمین جوانی جمعیت بالغ بر 2234 قطعه و یک واحد آپارتمان به خانواده طلبه دارای چهارقلو با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد

 خزعلی : درجشن ازدواج ۱۰۰۰زوج جوان در استان فارس با بیان اینکه امیدواریم همه روزه شاهد تعالی خانواده در جمهوری اسلامی ایران باشیم،گفت: دولت مصمم است قانون‌های مرتبط با خانواده را از روی کاغذ به میدان عمل بیاورد.

وی با بیان اینکه خداوند مودت و رحمت را در خانواده قرار داده است،افزود: تامین مسکن در کنار آرامش زوجیت به  نوعی موجب  آرامش و رفع نگرانی آن ها می شود.

خزعلی در ادامه یاد آور شد:دولت برای اجرایی سازی  قانون جوانی جمعیت در تامین مسکن مصمم است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه امیدواریم  از بحران جمعیت عبور کنیم و بتوانیم با تامین مسائل اقتصادی بُعد خانوار وگرمی خانواده هارا افزایش دهیم،اضافه کرد:باید بتوانیم دغدغه های فکری خانواده ها از جمله ارتباط فرزندان،همسران و دیگر اعضای خانواده صمیمی تر شود.

خزعلی از برگزاری برنامه رویداد خانواده با ۹ کارگروه خبرداد و گفت:هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد فرهنگ متعالی خانواده  زدودن برخی فرهنگ ها و آداب و رسومی که می‌تواند مانع بسیاری از ازدواج شود، و جلوگیری از نفوذ دشمن در فرهنگ است.

وی در پایان افزود:امیدواریم دولت حرکت هایی که در روستا برای دهه ۶۰ ها ایجاد و شروع کرده را ادامه دهد و موجب مهاجرت معکوس به روستاها شود


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها