سال اول جمعه 30 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

پنجشنبه 20 مهر 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان فارس؛

بازدید معاون وزارت نیرو و مدیرکل دفتر بازرسی آبفا کشور از مرکز تله‌ متری آبفا شیراز

همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان فارس، معاون سرمایه انسانی،تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو و مدیرکل دفتر بازرسی شرکت مهندسی آبفاکشور از مرکز هوشمند تله‌متری شرکت آب و فاضلاب شیراز بازدید داشتند.

 

این بازدید با حضور محمد رسولی امین مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر بازرسی وپاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه مریم کارگرنجفی معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو، محمد محمدزاده مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو و نیز بهمن بهروزی مدیرعاملو جمعی از معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب شیراز انجام شد.

 

مریم کارگر نجفی، معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیروضمن قدردانی از عملکرد آبفا شیراز گفت: تأمین آب شرب پایدار امری مهم است که درمجموعه آبفای شیراز شاهد تلاش های موثری برای تحقق این مهم هستیم.

 

محمد رسولی امین، نماینده تام‌الاختیار شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درسفرهای استانی دولت با ابراز رضایت از سیستم هوشمند کنترل تأسیسات آب آبفایشیراز گفت: در حوزه تله‌متری شرکت های آبفای شیراز، تهران و مشهد پیشتاز هستند؛اقدامات مانیتورینگ شبکه توزیع شرکت آب و فاضلاب شیراز قابلتوجه و در نوعخودبی‌نظیر است.

 

مدیرعامل آبفای شیراز نیز با ارائه گزارشی وضعیت آبرسانی به شیراز و روستاهایالحاقی را شرح داد و افزود: وضعیت آب شیراز را مدام رصد می‌کنیم؛ در مجموعهآبفای شیراز، همواره تأمین آب شرب پایدار برای مشترکین از دغدغه و اولویت کارکنانبوده و تلاش شده است علی‌رغم تمام محدودیت‌ها این مهم به نتیجه برسد.

 

گفتنی است در این بازدید سامانه داشبورد اطلاعات مکانی و ماژول نمایش موقعیتمکانی تماس های گرفته شده با مرکز 122 مورد استقبال معاون وزیر نیرو قرار گرفت وبا توجه به کاربردی بودن این ماژول، پیشنهاد پیاده سازی مشابه این سامانه در تمامیشرکت های آب و فاضلاب کشور ارائه شد.

 

پس از مرکز کنترل تله متری، موزه ی زنده یاد نمازی، سیستم پایش تصویری ومجموعه اقدامات حوزه فناوری اطلاعات آبفا شیراز مورد بازدید و بررسی قرار گرفت وسپس در محل میز خدمت پاسخگوی سوالات و درخواست های مردمی شدند.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها