سال اول جمعه 30 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

سه شنبه 31 مرداد 1402 ، 46 : 20

کد خبر :

سرپرست شهرداری صدرا:

تکمیل پروژه‌های زیرساختی در شهر صدرا بی سابقه بوده است

سرپرست شهرداری صدرا گفت: شروع و تکمیل پروژه‌های زیرساختی طی یک سال گذشته در شهر صدرا بی سابقه بوده است که با هدف توزیع متوازن خدمات در کل شهر و ارائه آن در مناطق محروم تر انجام گرفته است.

به گزارش آتیه مردم.، امین عباسی امروز 31 مرداد در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به  اینکه سعی شده است خدمات را به نقاطی که نیاز بود انتقال دهیم، افزود: در بحث آسفالت بیش از ۲۲۰ هزار متر مربع از سال گذشته روکش آسفالت و بهسازی انجام شده است.
وی افزود: در زمینه حمل ونقل ۱۶ دستگاه اتوبس و ۶ دستگاه ون خریداری و بخشی دریافت شده است که اتفاق خوبی در این حوزه رقم خورده است.
عباسی  با اشاره به اینکه  ظرفیت سیستم حمل و نقل شهر صدرا چندبرابر شده است و توانستیم به تمام نقاط شهر خدمت رسانی کنیم، خاطرنشان کرد: در تکمیل ماشین آلات عمرانی با خرید تجهیزات و ماشین آلات عمرانی نیز در این بخش به حد نرمال خواهیم رسید.
سرپرست شهرداری صدرا  با اشاره به اینکه در فضای سبز فاصله زیادی با استانداردها داریم، عنوان کرد: در فاز ۲ صدرا پارک ۶.۳ هکتاری و پارک ۹ هکتاری صدرا در هفته دولت کلنگ زنی می شود ؛ پارک ۱۲ هکتاری در ضلع جنوبی بولوار ملک حسینی به عنوان پارک خانواده  به موازات پارک های محله ای اجرا می شود.
سرپرست شهرداری صدرا خاطرنشان کرد: مجوز راه اندازی مرکز معاینه فنی برای خودروهای سبک را اخذ کرده ایم که در این زمینه سوله و مستحدثات اجرا و در مرحله خرید تجهیزات است.
عباسی با اشاره به اینکه طراحی پروژه پیاده راه سلامت انجام شده است بیان کرد: ساختمان اداری شهرداری صدرا با ۱۱ هزار متر مربع  درحال اجرا است.
وی از شناسایی دو نقطه در فاز اول و دوم برای احداث پمپ بنزین خبرداد و افزود:احداث سالن آمفی تئاتر، فرهنگ سرا ، ساختمان شورا و... در دست اجرا است .
سرپرست شهرداری صدرا افزود:۷۳۰ پروانه ساخت و ۲۷۰ پایان کار طی سال گذشته صادر شده است و به طور میانگین در روز ۲ پروانه ساخت صادر شده است.
عباسی تصریح کرد: شهر صدرا به عنوان دوستدار کتاب شناخته شد و عنوان پایتخت کتاب برای این شهر در مرحله آخر است.
وی با اشاره به کمبودهای شهر صدرا گفت: در جهت بهبود وضع موجود از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها