سال اول پنجشنبه 29 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

دوشنبه 30 مرداد 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

مدير عامل شركت توزيع برق فارس:

بيش از 248هزار مشترك استان فارس مشمول پاداش صرفه جويي مصرف برق شدند.

مدير عامل شركت توزيع برق فارس گفت: از ابتدای شروع برنامه های مدیریت مصرف درخرداد تا پایان مرداد بيش از 248هزار مشترك خانگی فارس مشمول پاداش صرفه جويي مصرف برق شدند.

مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان فارس گفت: از ابتدای شروع برنامه های مدیریت مصرف درخرداد تا پایان مرداد سال جاری بيش از 248هزار مشترك خانگی استان فارس مشمول دریافت قبض برق رایگان و پاداش صرفه جويي مصرف برق شدند.
حمیدرضا کریمی فرد با اعلام این خبر افزود: با مشاركت30 درصدي مشتركان برق خانگي استان در طرح سراسري پاداش 20 برابري صرفه جويي مصرف برق وزارت نیرو، از ابتداي شروع اين طرح تا پایان مردادماه جاري بيش از275ميليارد ريال به عنوان پاداش در قبوض مشتركان همكار در بخش خانگي، اعمال شد.
این مقام مسئول با بیان اینکه مشترکان تا پایان شهریور همچنان فرصت برای بهره مندی از پاداش 20 برابری را دارند، اظهار داشت: مشترکان پُرمصرف هم می توانند با کاهش مصرف برق در مقایسه با دوره قبل خود از پاداش صرفه جویی بهره‌مند شوند.
کریمی فرد، به برخی راهکارها برای کاهش میزان برق مصرفی خانوار اشاره کرد و بیان داشت: خاموش کردن لامپ‌های اضافی، خاموش کردن تلویزیون در زمان‌هایی که نیازی به استفاده از آن نیست، قرار دادن درجه کولرهای آبی روی دور کند، تنظیم دمای سیستم‌های سرمایشی و اسپیلت ها بر روی ۲۴ درجه سانتیگراد (دمای آسایش) و... از جمله راهکارهای ساده اما موثر در کاهش میزان مصرف برق مشترکان به شمار می‌رود.
وی در خاتمه با قدردانی از همراهي مطلوب مشترکان شهرستان‌های استان فارس در بخش هاي مختلف خانگي، كشاورزي، تجاري، صنعتي و اداره ها در زمينه مديريت مصرف ابراز امیدواری نمود اين همکاری و تعامل در جهت تامين برق مطمئن و پايدار تا پايان تابستان و گذر از ایام اوج بار ادامه داشته باشد.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها