سال اول سه شنبه 01 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 29 مرداد 1402 ، 27 : 11

کد خبر :

با حضور استاندار فارس:

آئین معارفه هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی فارس برگزار شد.

دکتر ایمانیه در احکام جداگانه ای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس را منصوب و معرفی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادیایمانیه در جلسه ای که با حضور جمعی از خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه ای درشیراز برگزار شد، با اهدا احکامی، هیات رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومیدستگاه های اجرایی استان فارس را منصوب و معرفی نمود.

سید علی اصغر محدث ، فاطمه هاشمی ، محمد رضا فتوت ، سیده اعظم موسوی ، گلآفرین زارع، مهدی کشاورزی و محمد امین احمدی که در انتخابات هیات رئیسه شورایهماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی فارس انتخاب شده اند، برای دو سال درقامت هیات رئیسه این شورا قرار گرفتند تا مسیر اطلاع رسانی در استان پهناور و وسیعفارس را در ریل امیدآفرینی، روایت اول و صحیح از مسائل، قرار دهند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل در این مراسم گفت:
با توجه به اهمیت و نقش روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی و پاسخگو کردندستگاه‌ها و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهیها و ضرورت ارتقاءوضعیت کیفی واحدهای روابط عمومی و لزوم هماهنگی جامع و گسترده میانفعالیت‌های روابط عمومی سازمان‌ها، ادارات، نهادها و شرکت‌ها در هر استان، شورایهماهنگی روابط عمومیدستگاههای اجرایی استان به استناد ماده 5 تصویب نامه‌هیئت محترم وزیران به شماره 65354 مصوب مورخ 27/4/1386 تشکیل میشود.

وی افزود: این شورا به منظور ایجاد انسجام، اتخاذ شیوه های مناسب و هماهنگی درامور اطلاع رسانی و ایجاد وحدت رویه و با حضور کلیه مدیران روابط عمومیدستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان تشکیل خواهد شد.

لازم به ذکر است، شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان بهریاست استاندار و در غیاب وی معاون سیاسی و امنیتی استاندار و دبیری مسئولروابط عمومی استانداری و با شرکت کلیه مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های استانیو فرمانداری‌ها تشکیل می‌گردد و وظیفه‌ هماهنگی اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی رادر استان بر عهده خواهد داشت.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها